15. Huben

Un cop arribats a Huben, anirem a buscar l’allotjament, que es diu “Haus Stefan”, i és una casa de poble on lloguen habitacions. Tenim dues habitacions dobles amb bany interior en ambdues, en règim de dormir i esmorzar, com un Bed&Breakfast , i l’esmorzar el farem en un menjador “comunitari” a planta baixa, que és on tenen l’habitatge els amos de la casa. La casa i les habitacions son molt confortables i grans, i també té un espai exterior i jardí. La veritat és que durant els 5 dies que vam estar a Huben hi vam estar molt bé, vam tenir de tot i la persona que s’encarregava de l’allotjament era molt atenta i va anar tot molt bé. El recomanem al 100%.
Haus Stefan
Poblet de Huben

La ubicació dins de Huben és la següent:

Un cop allotjats, vam anar a visitar els entorns de la casa, el poblet de Huben, que és molt petit, i pertany al municipi de Längenfeld. Huben és un lloc idíl·lic en el cor de la vall d’Ötztal. En l’extrem sud de la conca de Längenfeld, el poblet es troba a una altitud de 1200 metres. Amb al voltant de 800 habitants, és un poble molt tranquil. La ubicació de Huben és perfecta ja que està entre les ciutats més grans de Längenfeld i Sölden, i es garanteix que es tenen totes les comoditats per a unes vacances exitoses. L’enorme zona d’esquí de Sölden està a només uns minuts en cotxe, i els banys termals “Aqua Dome” en Längenfeld garanteixen moltes oportunitats de benestar durant tot l’any.

Vam donar una volta i vam veure l’església del poble que estava tancada:

A prop de l’església en un solar sense edificar, vam veure unes ovelles molt estranyes. Més que ovelles, semblaven un tipus de llama, o un entremig…

Al vespre, de tant en tant se sentia música tradicional en un restaurant proper, i un dia hi vam anar a treure el cap i a sopar. Va estar molt bé sopar allà al mig d’un grup de música tradicional del Tirol:

Design a site like this with WordPress.com